לחברות שיווק נדל”ן קטנות ישנם יתרונות רבים לעומת חברות שיווק נדל”ן גדולות, יתרונות אשר עשויים להיות משמעותיים ביותר ליזמי נדל”ן וחברות נדל”ן (בכל גודל) החפצים לשווק פרויקטים בנדל”ן ולמכור במהרה דירות או נכסי נדל”ן בפרויקטים חדשים.
ראשית, חברות שיווק נדל”ן קטנות מציעות חוויה אינטימיות יותר גם ללקוחות וגם ליזמים. כיוון שהן קטנות, יש להן מספר קטן יחסית של יזמים ופרויקטים בשיווק ומספר קטן אף יותר של נכסים לנהל, כך שהן יכולות להתמקד יותר בכל לקוח ובכל פרויקט נדל”ן שבשיווק ובאופן יחסי, לתת תשומת לב רבה יותר לפרטים הקטנים ולטפל בצורה פרטנית יותר בלקוחות הפונים.
שנית, חברות שיווק נדל”ן קטנות מציעות מחירים יותר נוחים ליזמים. כיוון שלחברות שיווק נדל”ן קטנות יש עלויות פעילות נמוכות יותר, הן יכולות להציע מחירים יותר נוחים ליזמי הנדל”ן, כל זאת כמובן, ללא הורדה באיכויות השיווק.
שלישית, חברות שיווק נדל”ן קטנות יודעות להתאים יותר לצרכי הלקוחות המקומיים. כיוון שהן קטנות ופועלות באופן קרוב לקהל הלקוחות, הן יכולות להתאים יותר לצרכי הלקוחות ולהבין את הצורך המייחד של הלקוחות באזור ובכך למעשה דווקא החברות הקטנות מצליחות לרוב למכור את הדירות בפרויקט בזמן מהיר יותר וגם במחיר היעד שנקבע ע”י היזם.
בסופו של דבר, חברות שיווק נדל”ן קטנות יכולות להביא יתרונות משמעותיים ליזמים, קבלנים וחברות נדל”ן בנוגע לשיווק ומכירת פרויקטים בנדל”ן. הן יכולות לספק יותר אינטימיות ללקוחות וליזמים כאחד, לספק תוצאות טובות יותר ובמחירים טובים יותר, וכן להתאים יותר לצרכי הלקוחות המקומיים. לכן, כאשר מחפשים חברה שיווק נדל”ן, עשוי להיות זוהי אפשרות מומלצת לבחור דווקא בחברת שיווק נדל”ן קטנה ומקומית.